Hem Om oss Vanliga frågor (FAQ)

Vanliga frågor

Vilka betalsätt finns?

Vi tar nästan alla kort. Du kan även betala med Swish och Paypal. Glöm inte att läsa igenom våra köpvillkor för en mer utförlig förklaring på villkoren kring ditt köp på Nordens billigaste onlineshop. Klicka här för att läsa mer om dem.

Hur lång är leveranstiden?

Många ifrågasätter hur vi kan vara så billiga. Det är för att vi handlar direkt med våra fabriker i Asien men detta innebär samtidigt att leveranstiden kan vara några veckor beroende på. Det är priset för att handla så billigt tyvärr. Men vi försöker alltid att vara så snabba som det bara går, under omständigheterna. Räkna med allt ifrån 25-50 dagar.

När kommer min vara?

Du kommer att få mejl och även SMS när det är dags att hämta Ditt paket. Var därför noga med att ange korrekta uppgifter dit Du vill ha din vara/dina varor. Så fort varan är i Sverige kommer du att kunna spåra den. Klicka här för fler leveransrelaterade frågor. Spåra din order med hjälp av det försändelsenummer du har fått per email i det andra mejlet från oss efter ditt köp. Spåra din order via denna sida eller, om paketet nått svensk mark, här.

Skillnaden mellan de båda är att Postnord inte ger en detaljerad spårning av ditt paket förrän paketet är i Sverige medan det första alternativet visar hela vägen från att paketet erhåller ett försändelsenummer.

Jag fick inget bekräftelsemejl?

Dubbelkolla så du angivit en korrekt mejladress som går direkt till dig. Om du gjort det så kika även i din skräppostmapp. När detta är gjort kan du även söka i din mejl efter iSwag för att identifiera vårt utskick. Om du gjort även detta så skicka ett mejl till oss så att vi kan skicka det igen.

Varför kom mitt paket inte fram?

Ditt paket kan spåras via spårID i 99,99 % av fallen om du angett mejl och mobilnummer. Har du ett konto hos Oss? Om du har det så logga in och se om du kan se din order där. Om inte, så kika inne på mejlen du angett vad du fått för information kring ditt paket. Dubbelkolla alla uppgifter du angett och om du gjort alla dessa saker och fortfarande inte får något svar på dina frågor så mejla oss. Ange så mycket detaljer som möjligt för att vi ska kunna hjälpa dig.

Jag beställde flera varor men fick bara några?

När du beställer flera varor än en kan de komma i omgångar från våra olika industrier, beroende på vad du har handlat. Vi har lite längre leveranstid för att kunna vara billigast i Norden. Glöm inte att läsa våra köpvillkor för mer information.

Kan man smittas av att ta emot paket?

Nej, det är helt omöjligt. Förutom att Kina har fått kontroll över spridningen så behöver virus behöver en värd för att kunna leva. Man kan inte smittas från till exempel att en smittad vidrör ett paket och skickar det till dig. Folkhälsomyndigheten skriver också det här.

Jag valde ett fraktland men varan skickades ifrån ett annat land?

Vi skickar varor från många olika länder. Några av dessa är: Spanien, Frankrike, USA, Kina, Polen, Italien med flera. Om den vara du beställer inte finns i det fraktland du har valt skickas den från ett av de andra länderna. Om det märkbart påverkar leveranstiden så kan vi erbjuda en rabattkod till ditt nästa köp. Om detta får dig att ångra ditt köp, så kan du självklart utnyttja din rätt med öppet köp och skicka varan till oss och få pengarna tillbaka istället.

Varan jag vill ha är slut i lager?

Även om varan är slut i lager kan vi ofta skaffa fram den eftersom vi har miljoner varor som nödvändigtvis inte uppdaterats i Sverige. När du ser att en vara är slut kan du fylla i din mejladress så får vi en signal, vi söker då igenom våra lager och sen får du ett mail om vi hittade varan.

Jag bor inte i samma land som företaget finns i! Kan jag fortfarande köpa utav Er?

Vi säljer till hela världen och uppdaterar språk nu på daglig basis. Generellt kan man svara “ja” på frågan om vi säljer till alla länder men vissa produkter kan inte levereras till samtliga länder i världen. Välj PayPal som betalningsmetod i kassan eller något av de tillgängliga betalkorten som finns.

Varukorg